Jag ar en riktigt klant!!!!!!

Detta ar inte sant...jag vet man ska tanka positivt men va fan hor pa detta.

I torsdags den 12 feb skulle vi ta taxi fran hotellet till tempelomradet och vad hander da jo min mobil aker sa klart ut ur mina byxor och aker med taxin bilen vidare....suck. Men godtrogna som thailandarna ar med sadana saker sa hjalpte nagra man oss. Ringde till taxibolaget och till min mobil for att forsoka fa taxichafforen att svara
(vill tillagga det var mitt thilandska nr). Nar vi kom tillbaka till hotellet var min mobil i receptionen hihih =)

Sedan hor pa detta. i sondags den  skulle vi ta ut pengar fran bankomaterna, da avmagniseras mitt kort. Sa fick klydda
med att forsoka ta ut pengar pa en bank istallet men det gick naturligtvis inte sa fick fora over pengar till Henke sa att
han kunde ta ut till mig pa hans kort. Sa nu far jag fora over till Fredriks sa vi kan ta uit pa hans.

Sedan idag Tisdag:

har ar helt sjuka vagar med gupp overallt, stenint,  grusigt och massa gropar. For att ta sig runt pa on maste man kora skotter. Sa jag och Fredrik har hyrt en sadan da jag aker bak pa honom. Sa hamnade vi pa ett stalle dar det var en jattebrant backe som gick som ett stup nedat sa kandes sakrare att jag gick av och gick ner for backen sa att Fredrik kunde kora forsiktigt ner. Nar jag skulle ga ner fran baken sa halkar jag i grusen o tar i med handen...svin halt o flip flop ar inte dom basta skorna att ga i. Min vaska aker i marken..... Dar ar mobiler, kamera, pengar och en flaska energidryck o en vatten flaska. Energidrycken gick naturligtvis sonder..
Resultatet pa detta ar att min nya kamera ar helt kord, min mobil funkar an sa lange och fredriks mobil funkar som den ska.  VAD DA OTUR????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men bortsatt fran detta som hant har allting varit bra  =)
Tur det ar materiella ting och att ingen av oss skadade oss. For forsoka tanka postitiv anda. Henke och jag har sony kameror bada, sa ska testa mitt minneskort i han kamera nu ikvall och hoppas pa att det inte blivit skadat ocksa!

Vi hors

2009-02-17 @ 13:03:29 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: alda

GUMMAN... FÖR HELVETE.. LÄGG AV MED DINA JÄVLA DRINKAR :p e det inte protein så e det energi..

Gud vill straffa dig för du dricker sånt hela tiden:) hehehe fy i helvete vilken otur... tycker synd om dig.. hoppas att sakerna klarat sig.. saknar dig på jobb. Du.. lite ändrigar ang festen, Den blir den 7/3 istället, fler kunde komma då :) temat blir orientaliskt. har hyrt in Cateringfirma som ska fixa maten :) weeeiii ser fram emot det =)

Puss

2009-02-18 @ 19:55:17
URL: http://aldacindrak.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0