Kost och Träning 5 veckor har nu gått....

Lite sammanfattning på veckans Kost / Träning:
Måndag - Tosdag. Blev det 4påsar naturdiet om dagen och ca 1-2 fruker och nån morötter per dag
Gick ner 0.7kg på 1 vecka som bestod av vanlig kost fre-sön sedan mån-tor naturdiet.
Min fösta tanke var innan jag vägde och mätte mig att jag skulle ha gått ner mer än jag gjort. Plus att jag känner mig mycket fastar och kläderna sitter så mycket pösigare på mig nu än innan. Jag har inte alls tränat nu denna vecka pga att jag varit sjuk så 0.7kr är väl okej då. Forsätter med mina vitaminer och enchinaforce så att jag hoppas på att kunna träna på måndag.

Ska bli kul att se hur det blir nu fram till onsdag innan vi åker. Hoppas på att känna mig bättre på måndag så att jag kan köra mycket förbränning både måndag och tisdag och om jag då kör naturdieten samtidigt så kanske nått lite till kan man gå ner innan thailand. mitt mål var ju 5 kg på 5.5 veckor och jag ligger bara på 3.7kg nu..  :o(
Nu tänker säkert många det är inte vågen som ska spela så stor roll utan hur kroppen har ändrat sig..
och jo det är så sant så men lite fixserad på vågen är man ändå allt ändå ;o)

Allmänt:
På pappas fest blev det ju en hel del cider och god mat. Har inte koll på hur mycket jag åt och sådär men efter
den här dieten i veckan så kan man unna sig det. Blir god mat hos mamma ikväll med men då ska jag inte dricka någon alkohol.

Som ja skrev innan börjar jag med naturdiet igen imorgon och kör den söndag- tisdag. Sedan på onsdag är det dags för en vägning och mättning igen för sedan åker vi till Thailand. Blir svårt att uppdatera allt här då.



Mina resultat:

Veckan 5:
Vikt - 0.7  kg                                         Totalt: - 3.7kg

Mättning:
Vad: - 0 cm                                          Totalt: - 2.5 cm
Knä: -0.5 cm                                        Totalt: - 2.5 cm
Lår: - 0.5 cm                                        Totalt: - 5 cm
Höft: - 0 cm                                          Totalt: - 6.5 cm
Mage ( under naveln) - 2 cm            Totalt: - 6 cm
Mage ( övanför naveln)  - 0.5 cm     Totalt: - 6 cm
Arm: - 0.5 cm                                       Totalt: - 2  cm

2009-02-07 @ 13:01:26 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tösen...

Men du är duktig som kämpar på ändå. Du klarar ju att motstå mycket också. ;) Ibland är det ju inte alltid kilona heller, även om man vill att det ska se snyggt ut på vågen också... men du är stark! Keep going! =)

puss.

2009-02-07 @ 15:18:51
URL: http://sandla.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0