Kost och Träning Framöver...2/1

Träning: Vilar från träningen till jag känner mig frisk.
Vill blir frisk innan thailand plus att det är inte bra att träna när man är sjuk.








Kosten: Måndag 2/1 - Torsdag 5/1 Naturdiet
Fredag 6/1 Vad jag vill under dagen (nyttigt så klart) och på kvällen (Pappas 50års fest)
så äter det som det  bjuds.
Lördag: 7/1 Nyttigt under dagen på kvällens (Mammas 45år dag) Det som bjuds.
Söndag 8/1 - Tisdag 10/1 Naturdiet



Återkommer med träningen när jag känner mig bättre

Dagen har kännts bra med naturdieten. Fick tipset av mina kusiners mamma som fått goda resultat.
Det står på naturdiets hemsida att kvinnas dagliga behov är 5 påsar och att man dessutom ska dricka minst 2l vatten.
Man kan också lägga till en frukt och en lätt sallad under dagen. Mina kusiners mamma gjorde på följande sätt att hon
åt 4 påsar på en dag och sedan 2-3 mellanmål då aningen en frukt eller en lätt sallad.
Min dag såg ut på följande sätt:  4 påsar dinkmix, 1 äpple och 1 päron. Druckit minst 2 l vatten.
Känner inte mig hungrig alls faktiskt, trodde det skulle kännas mycketvärre.


2009-02-02 @ 22:33:05 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0