Lite uppdatering det senaste 5 dagarna

19 feb Torsdag, Jag och Fredrik akte skoter langt upp i norra delen pa Koh Tao.
Vi tog sedan en taxibat over till on Koh naang yuan. En mysig liten o med massa sol och bad.
Vi hade kopt snorklar och det var helt fantastiskt! Vilka fina och STORA fiskar vi sag. Det var verkligen en upplevelse.


Sedan pa kvallen blev det  god mat pa en resturang har i narheten och sedan tog killarna lite drinkar i baren vid bungalowerna.  Jag drack alkoholfritt :o)

20 feb Fredag, Blev ett javla aventyr. Vi hyrde 2 st fyrhjulingar . Det var jag, Fredrik, Dennis och Henke. 
Vi akte till ett annat stalle langre norr ut som heter Mango Bay. Det var det sjukaste jag varit med om. 
Mer om det aventyret kan du lasa pa var reseblogg fredrikomadeleine.blogg.se
Pa kvallen blev det packning for  pa lordagen skulle vi aka till Koh samui.

21 feb Lordag,
bestod av batresa till Koh samui. Sedan tog vi taxi till hotellet. Vi bodde i Bongalows som var helt okej.
Dar fanns en fin pool och stand precis intill bongalown. Sannade en natt dar, tur var val det. Det var fullt med myror i var bungalow och aven i sangen vill tillaggas sa jagf sov till och med ute en stund haha inkladd med mjukisbyxor och langarmad haha for att inte fa myggbett.

22 feb Sondag, Riktigt dryg resa till Phi Phi. Gick upp kl 6 pa morgonen, jag som knappt sovit var helt slut. Akte forst bat kl 8 pa morgonen sedan buss i sakert i 4h sedan bat igen over till Phi Phi.

22-23 Sondag - Mandag Igar sondag, Vi kom till Phi Phi vid 17 tiden. Vi fick en chock. Kandes som charter stallet nr 1!
Fy fan, aldrig sett sa mycket svenskar utomlands, varre an turkiet. Usch! 
Har forvisso haft en jattebra dag idag 23 mandag. 
Akte forst taxibat till Long beach (man maste aka taxibat for att komma till en stran som ar fin) Sedan tog vi en 3h bat tur runt Maya bay dar dom spelade in filmen The beach. det var haftigt kan jag saga =)



Vi hors bye  
2009-02-23 @ 16:51:26 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0