Fira Mammas 45års dag...

Kvällen var kanon hemma hos mamma. Det var jag, Fredrik, Jack, Janne och Mämmi. Mysigt och bara vara famlijen.
Vi åt oxfile, med ugnsbakad potatis och rotfrukter. Sedan hade mämmi tänk på mig och gjort laktosfri sås, tror det var grönpepparsås hehe. Mycket gott var det. Mämmi är bäst på att laga mat.
Till efterrätt blev det en fruktsallad som bestod av två olika sorters melon, körsbär, blåbär och hallon.
Vi spelade spelet Med andra ord som jag fått i julklapp. Var jätteskoj och vi fick oss en hel del skratt haha.
Sedan invigde vi mammas nya wi :o) så himla kul det är. Jag provade på bowling och boxning det var superkul.
Man blev helt svettig ju av boxningen haha, kan säg känns att kroppen inte är helt frisk. Känner mig fortfarnade väldigt tjock i min hals och det kändes ännu värre nu när man spelat boxningen på wi.
Fredrik, Jack och Janne spelade även tennis, baseboll och nått annat.
Mycket trevlig kväll...nä nu ska jag sova...klockan är ju snart kvart över två...


Natti
2009-02-08 @ 02:10:26 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0