Mysig dag med Fredrik!

Idag borjade jag dagen med sit ups och knaboj gick en 15 minuters promenad langs stranden =)
hihi lite traning pa semestern ar ju ett maste :o)
Sedan blev det frukost och da kom regnet men det forsvann ganska snabbt igen =) men har varit sol och moln hela dagen sa jag och Fredrik har akt och kollat in on. Sett nastan allt som gar att ta sig snart. Vilka guldpalats vi hittat.
Imorn blir det en trip med Taxibat ut till nagon mysig o och sola och bada.
Hoppas  vadret blir bra, varit lite molningt hela  dagen i dag som sagt.

Har ar on vi ska till imorgon =)




Ps:  Mitt minneskort fungerar!!!! ALLA BILDER AR KVAR =) weeiiiiiiii
Testade att satta i batteriet i min kamera idag.....hmm va ska jag sag.. den startade, det gick att fota med men bilden blev helt suddig sa den ar nog helt kord =(


Hej sa lange!

2009-02-18 @ 15:36:20 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan man gå ut till ön? =) Hoppas ni har det underbart, Puss

2009-02-21 @ 11:36:50
URL: http://emeliiiees.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0