Pappa 50 år idag!!

GRATTIS MIN KÄRE FAR PÅ DIN 50 ÅRS DAG!!! HIHI!

Dagen har varit bra, allt jag proppar i mig för att blir frisk börjar hjälpa, känner mig faktiskt bättre idag :o)
Efter jobb åkte jag hem till pappa. Gav honom boken :o) Såååååå glad han blev. åh jag är så nöjd. Han blev så
rörd när han titta i den..naw...lille pappa hihi. Var där bara en stund, dom höll på att fixa med maten blir ju stor fest imorgon. Då jävlar ska det festas hihi.
 
Har nyss kommit hem sitter och väntar på Fredrik, Dennis och Henrik. Vi ska prata lite om resan :o) vart vi ska och lite sånt smått och gott.
Är ju snart dags :o).
 Thailand here we come!!!
Ännu en karta över Thailand
2009-02-05 @ 19:34:18 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0