Så här får det nog bli denna veckan....

Jag vill verkligen inte vara sjuk när vi åker till Thailand nästa vecka så kommer förmodligen att inte träna denna vecka om jag fortsätter känna så här, känns som ett stort äpple sitter fast i halsen :( och ont i kroppen har jag. Ska köpa fler strepcil imorgon på apoteket.
Jag måste jobba trots jag inte mår bra, vet att det inte låter särskilt vettigt men...jag kan inte göra så mot mina kunder, har inte hjärta till det...Har jättemycket att göra, full bokat med andra ord. Får vila upp mig på kvällarna istället.

Känns väldigt tråkigt att inte kunna ge järnet med träningen nu sista veckan innan vi åker...jag som vill ha fin kropp tills vi åker ;o(. Men har börjat med den naturdieten idag så kan ju inte gå på fel håll iallafall.

Har fixat till lite med bloggen idag...ni får gärna slänga in en kommentar vad ni tycker, om den blev bättre, sämra, ändra på något eller så :)

Ha en trevlig kväll

2009-02-02 @ 22:15:43 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0