Söndag

Då var det söndag igen... Skönt att vara ledig idag också :o)

När jag vaknade imorse kunde jag knapp svälja :o(  tråkigt men sant. Fan vill blir frisk nu!!!
Fortsätter med mina vitaminer o min echinaforce, Fan vi åker ju snart har inte tid att vara sjuk nu! Det blir aldrig som man tänkt sig. Ja som skulle träna stenhårt nu innan thailand, visst jag har gjort det i 4 veckor men sen blev ja sjuk den sista 1,5 veckan...blääääää säger jag bara.

Idag ska jag träffa Tina en stund, hon är nere i Malmö. Ska bli mycket trevligt! Vi ska ut en sväng och kolla lite i affärer och så. Fredrik ska jobba idag så vi ses inte förräns ikväll. Petra kommer hit i eftermiddag så ska jag fixa till henne lite :o)
Ha en mysig söndag

2009-02-08 @ 10:47:36 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0