Tisdag..fortfarande inte helt 100

Sov jättelänge idag, vill ju bli frisk. Känns bättre idag än igår,halsen gör fortfarnade ont men ingen feber idag iallafall. 
Går åt rätt håll i allafall.
Jag har bara tagit det lugnt idag, fixat lite med min ipod, lagt in massa musik och även en hel del ljudböcker.
Har inte lyssnat på sådana förrut men har hört det ska va bra så har nog 5-6 böcker nu :o)
Har inte packat än men tagit fram vad jag ska ha med mig.
Växlat pengar och köpt tidningar. Köpte Fintess tidningen och en korsordstidning så man kan läsa lite på flyget och på stranden =)
Ååååhhhhhhh va jag läääänngggttttaaaaarrrrrrrr nu!!!


INTE LÅNG TID KVAR IMORN KL 10.51 TAR VI TÅGET TILL SVÅGERTORP!!!!


nä nu måste jag fixa lite hihiihi


2009-02-10 @ 19:33:44 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0