1 vecka har nu gått...

Idag Fredag är det en vecka sedan jag började träna ordentligt igen
efter min skada och även början till min deff!
Mitt mål är att gå ner 5kg och denna veckans träning och kost har jag varit ganska nöjd med för att vara den första ;o).
Fredagar kommer att var den dagen i veckan jag summerar och utvärderar hur min träning och min kost har gått.

Summering & Utvärdering:
Under veckan har jag kört en hel del förbränning på morgnarna och även efter mina styrketräningspass. Jag har fått ganska bra resultat redan på en vecka både viktmässigt och på kroppen. Har kört igenom hela kroppen och det känns skönt. Ska bli kul och se resultaten i slut ändan.

Fredrik, Daniel, Alexander och Andreas har gjort ett vad som startade 2a Januari som håller på enda till den 1a Juni. Vadet går ut på att inte äta något skit i form av godis, chips, kakor, skräpmat och dylikt. Om man inte klarar detta får man böta 500 kr till dom andra. Jag är inte med i vadet så men jag är med lite så vid sidan om liksom, som moraliskt stöd till Fredrik hihi. Så jag äter inget sånt heller :o)

Vikt: 
-1.8kg

Mättning:
Vad: - 0,5 cm
Knä: - 0.5 cm
Lår: - 3 cm
Höft: - 5.5 cm
Mage ( under naveln) 2 cm
Mage ( övanför naveln) 3 cm
Arm: - 1 cm

Har haft vilo dag idag.

Mat:
8.15: Frukost: 1 friskis bulle
5g Smör
2 skivor Rökt skinka
Gurka
Te
11.30 Mellanmål: Tomat + ½ l vatten

13.15 Lunch/Middag: 1 dl räkor
Bakpotatis
5 g smör
Grönsaker

19.00 Kvällsmat: 250g Kesella + funlight
1 skiva lingongrova
3msk mini keso 
3st Finn crisp
10g smör

Mellanmål: Frukt

2009-01-09 @ 19:03:24 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig helg på dig med =) Bara undrar, har allt det du skrev hänt på en vecka? Puss

2009-01-10 @ 16:03:49
URL: http://emeliiiees.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0