Fjärde veckan och...

Tycker jag har haft en bra veckan. Tränat 6 dagar denna vecka.
Hade ju en ätardag och är svårt och säg om det är pga den ja gått upp lite, eller om det är pga något annat.
Själv tror jag inte att det är ätardagen, för att det finns ju en gång i månaden då vi tjejer inte har det så roligt preics. 
Ja ni förstår nog själva...

Ja börjar redan känna lite svullnad, och i vanliga fall så brukar ja gå upp från ett ½ kg upp mot 1 - 1.5 kg så ligger fortfarnade lägre än det brukar. Sen vips så är dom kg bort när fanskapet är över. Så därför tror jag att resultaten blev som dom blev denna vecka. Ha inte ätit mer än ja brukar förutom min "ätardag" men en dag ska inte spela någon roll säger dom flesta så vi får se hur det ser ut nästa vecka.
Ha en trevlig dag


Mina resultat:

Veckan 4:
Vikt +0.2 kg                                            Totalt: - 3.5kg

Mättning:
Vad: - 1 cm                                         Totalt: - 2.5 cm
Knä: -1 cm                                         Totalt: - 2 cm
Lår: - 0 cm                                         Totalt: - 4.5 cm
Höft: - 0.5 cm                                     Totalt: - 6.5 cm
Mage ( under naveln) - 0.5 cm       Totalt: - 4 cm
Mage ( övanför naveln)  - 0 cm       Totalt: - 5.5 cm
Arm: - 0 cm                                         Totalt: - 1.5  cm

2009-01-30 @ 06:45:31 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0