Första dagnen på jobbet....

Då har onsdagen gått... Jobb imorse...usch bara för att man är tvungen att gå upp en viss tid så blir det helt plötsligt svårare. Med andra ord, svin trött imorse =)
Var faktiskt kul att komma tillbaka till jobb, det var ett tag sen nu. Malin klippte lugg på mig idag =) det blev jättefin. Var så trött på mitt hår..håller på att låta det växa ut igen och det är så tråkigt under tiden så fick jag hitta på något nytt. Dagen gick väldig fort tycker jag trots att jag jobbade till kl var 19.00. När jag kom hem var det egentligen meningen att jag skulle gå ner till gymmet direkt men satt pch prata med Fredrik en bra stund och sen blev klockan så pass mycket så att jag hade behövt äta innan gymmet för att orka. Så det fick bli vila idag med (fy dig Madeleine) Imorgon lovar jag att det blir träning. Ska träna med Sandra imorgon kväll vid sju tiden och det ska bli jätteskoj, var länge sedan vi tränade ihop =). Tror det blir triceps,ben, förbränning och kanske bröst...har inte bestämt mig ännu.
Annars hade det väl inte hänt så mycket mer idag.... Fredrik har haft min dator hela kvällen så har inte kommit in här och skriva förräns nu så är ganska trött..

Natti Natti

En liten bild på mig i lugg :o)


2009-01-07 @ 23:59:13 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0