Fredag

Hej allihopa!
 Då var det äntligen fredag och det är helg är det nog många som tänker....Men inte jag...jobb imorn för min del..
Dagen har varit bra, haft bra att göra på jobb. Jag fick 40 kr i dricks hihi.
Åt lunch med Madde idag, jättetrevligt! Alexander var också med =)
Handlade lite mat på vägen hem..så sjukt tråkigt att komma på vad man ska äta alltid. Hade varit så skönt och haft en personlig kock hemma som fixa all mat till en. En som bestämde vad man ska äta, hur mycket man ska äta, vad som är perfekt att äta under vissa träningsperioder och deff osv....men det har man ju inte så det fick bli havregrynsgröt ist =)
Fredagskvällen blir jävligt lugn...känns nästan som om jag hade velat gå och lägga mig redan nu..men känns lite tidigt...kl är 20.00...får nog hålla mig uppe ett par timmar till annars vaknar jag i natt mig som en lärka..
Ha en mysig fredag
2009-01-23 @ 20:03:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0