Känns bra

Idag har det varit en bra dag, är verkligen nöjd med det jag gjort. Åkte till ikea tidig eftermiddag. Men innan dess åkte jag inom mämmi och satt igång en maskin tvätt...hehe finns aldrig tvättid här så får passa på när man ändå är på det hållet. Ja tog med mämmi till ikea..hon behövde komma ut lite =) 
Jag handlade en hylla som vi ska ha ovanför skrivbordet och sedan spotlights som vi ska ha under hyllan. Till det har jag köpt till tidskriftssamlare och ett tidningsställ =) hihi kommer bli så fint, sedan köpte jag lite annat smått, man kommer ju aldrig ut ifrån ikea utan att inte ha nått med sig ut =)
När jag kom hem var det bara att hänga upp all tvätt.. och sedan lagade jag mat.
Kvart i sju stack jag ner till gymmet, var där 1,5 timme och körde ett jävla bra pass =) rikigt nöjd med det.
När ja kom hem blev det smoothies och lite fika...
Nu sitter vi i soffan och kollar tv.. Fredrik är fortfarande sjuk...=( feber, ont i kroppen och förkyld..stakars min älskling...
Nä nu ska jag lägga mig hos honom och mysa lite...knappt träffats idag ju...

Tjingeling

Ps :
Lite bilder från ikea hihi

2009-01-05 @ 23:21:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0