Kost och träning

Då var det dags för den lilla ändringen.
Har då haft en "ätardag" idag jisse kan säg jag ätit haha... blir hårdträning imorgon.

7.00 Morgonpromenad til jobb 4.6km 45min

8.00 Frukost: Friskis bulle med ägg och kaviar
Tekaka med bara lite smör
Te

Lunch: Subways 15 cm (kycklingbröstfile) sallad, gurka osv.

Middag: Fondue:
Oxkött
Såser: Barbeque, bearnaise, vitlök.
Råstekt potatis
Sallad
Vitlöksbröd


Mellanmål: Te och skorpor


Lite skillnad haha...kan säg ja är så fuktansvärt mätt och kommer va en hel vecka nu haha..jisses vad jag ätit idag
men det var ju ätar dag så. Imorgon är det tillbaka till rutinerna igen  ;o)

Natti Natti
2009-01-25 @ 01:23:25 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0