Ledig måndag =)

Jag älskar mina lediga måndagar!!!!! Varannan måndag är jag ledig. Det är så himla skönt för man får gjort så mycket ;o)
Typ som idag då....



• Gymmet
• Frukost
• Göra sig iodrning
• Handla på Frisör expo
• Handla på Trade Hair Supplies
• Handla på All frukt
• Till Deitisten
• Handla på Maxi
• Lunch dax
• Fixa Veronicas hår ( Blev riktigt snygg ;o) )
• Hem till Mämmi och äta middag
• Umgås med Mämmi
• Tvätta 2 maskiner hos Mämmi

Nu sitter jag hemma hos mämmi och väntar på tvätten =)
Vilken dag haha fått gjort en hel del =)

Nä nu piper maskinen här...ska packa ihop kläderna och köra hem och hänga upp den =)


 Bye bye

2009-01-19 @ 21:33:17 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0