Lite ledigt idag...

Idag var jag pigg när klockan ringde =)  gick upp tjugo i sju, då tog jag på träningskläderna och cyklade ner till gymmet. Körde corssen i 30mi riktigt härligt. Kom hem gjorde mig i ordning och sen körde jag till jobb.
När jag kom dit så hade jag en kund kl 9.00 och en kund kl 17.00 och 17.30...känns sådär och ha tre kunder på en dag--=( så jag klippte första kunden klockan 9.00 och när kl var 10.00 så ringde jag och ändra dom två andra tills imorn. 
Tog jag ledigt resten av dagen. Ganska skönt hihi.. men är inte förvånad över att det är lite nu precis efter jul.
Brukar vara så i början av Januari. Men det blir bättre i slutet av månaden.

Fredrik känner sig fortfarande inte bra så han var hemma när jag kom hem. Han hade inte stigit upp än när jag kom, så att när han sen åt frukost var det dax för ett litet mellanmål för min del =)
Sedan städade inte jätteskoj men det blev så fint så=).
Jag fixade lite lunch till oss efter det så vi fick ny energi.
Har suttit vid datorn en stund nu på eftermiddagen...kollat runt lite på nätet bara, laddat ner en ny låt men Cascada, Faded heter den så sjukt bra!!!!!

Nä nu ska jag umgås lite med min älskling

hej så länge
2009-01-08 @ 16:09:11 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0