Lördag

Imorse ringde kl 06.55 då var det upp och hoppa för Madeleine!
Satt på mig träningskläder och powerwalka till Limhamn. Begav mig 07.10 så mörk det var då, men var äldigt skönt väder ute. Jobbat 9-13 idag, rät okej faktiskt sen efter jobb hämtade Fredrik mig så körde vi o handla lite frukt och så.
Blev en god fruktsallad till lunch mums och ett Scrubs avsnitt :o)
Var rätt trött efter att varit uppe så tidigt så jag tänkte jag skulle vila en stund efteråt, haha sov 2 timmar! Var nog trött hehe.
Lagde Tacos till middag och nu sitter jag här. Vi ska snart till Henke, ska chilla där ikväll, kolla film sitta och snacka och lite sånt.

Ha en trevlig kväll allesammans


Ps. lite bilder från imorse hihi

  
2009-01-10 @ 18:18:05 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja den står i Bunkeflo, är en Afrikapark där med massa djur :) Ha en bra snäckan, puss!

2009-01-10 @ 19:00:37
URL: http://comse.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0