Måndagar är fan svåra!

Hej hopp!

Jag som skulle gå upp i tid idag och gå till gymmet imorse, men icke sa nicke. Fy fan vilken träningsvärk jag hade i överkoppen efter boxning igår haha. Kom ju knappt upp ur sängen! Så blev sovmorgon istället, ganska skönt det med :o)
Fick ta igen det ikväll istället.
Vi var bara två idag på jobb så att det var mycket att göra =) Kändes tomt att bara vara två...ingen Malin och ingen Alda att prata med :o( och nu åker dom till Egypten imorn så blir länge ja inte pratar med dom. Men önskar dom ändå en trevlig resa =) Det är dom värda!!

När jag kom hem från jobbet så åt jag lite för att få energi till mitt gympass. Blev ett rätt bra pass faktiskt trots min sjuka träningsvärk. Den sitter i fortfarnade kan ja lova..känns som om ja har blåmärke över hela ryggen haha. Men det är ett bra tecken iallafall ;o) Good work yesterday

Kollade 2 avsnitt av Scrubs för en stund sen. Den är riktigt bra den serien, eller tycker ni inte det??!! En serie man aldrig får nog av :o)
 

Hej svej 
2009-01-12 @ 23:29:44 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0