Nytt år!!!

Ja då har ett helt år gått förbi oss..

nyårsdagen..."alla bakisars dag"
Nyårsdagen = Skräpmat ALL DAY!!! 
haha
Nä ska jag vara helt ärlig så känner jag mig inte speciellt bakis...lite trött bara =) 
Men en sak känner jag mycket väl... Vi hade jättetrevligt igår..tror alla hade det ;)

Jag jobbade till klockan ett så fixade jag Malins hår och sen gjorde hon vid mitt.
 När ja kom hem åt jag och Fredrik lite lunch och efter det var det bara att starta med att göra förräten tog ändå en och en halv timme att göra..tur Sandra kom efter en timmer och hjälpte till på slutet.
Jag rostade bröd lade på ett salladsblad, rostbiff, remoulad, rostad lök och dekorerade sedan med en skiva gurka ja skurit på digonalen, skar ett snitt i den och tog en tandpettare och stack igenom ena sidan på gurkan och sedan en coktail tomaten och sedan igenom gurkar igen...haha där blev en detaljerad beskrivning som jag inte vet om någon fattar ändå haha...får lägga upp en bild på det sen.
När klockan var halv sex körde vi här ifrån hem till Helena och Mattias =)och fixade det sista innan alla kom.

NYÅRS MENYN!! 3 RÄTTERS:
FÖRRÄTT: Rostbiff smörgås med sallad, remoulad, rostad lök, coktail tomat och gurka
HUVUDRÄTT: Fläskfilé med dragon sås med svamp, potatis kroketter och en god sallad.
EFTERRÄTT: Marängsviss

Sju började vi med förrätten, alla tyckte det smaka jättegott.
Huvudrätten var toppen. Riktigt gott hade dom gjort det.
Efterrätten behöver jag nog inte säga så mycket om...vet ingen som inte gillar marängsviss =)

Efter all mat gick det bara utför haha..nä men vi hade musiken i full gång några dansade och några stod ute i köket och snackade...och några på ballkongen och förgifta sig hehe..
Riktigt lyckad kväll med andra =)

Idag....ja va ska jag säga.. är glad jag klunkade i mig resorb igår innan ja gick och la mig och imorse när jag vakna första gången hehe..
Nu har jag, Fredrik, Alexander och Daniel precis börjat svineriet för idag.. Gick ner och käka på pizzerian som ligger en bit ifrån där vi bor. Jag åt kebab tallrik med fullkorns bröd till =) Nä nu blir det chill i soffan lite....
kommer nog fler inlägg lite senare.....
puss och kram
2009-01-01 @ 14:12:16 Fest Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej snäckan!

Tack för igår - bästa kvällen på länge :)

Ätit massa flottig mat idag? ;)

Puss

2009-01-01 @ 16:21:25
URL: http://comse.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0