Sådär =)

Nu har jag varit en rikigt datanörd idag...suttit och ändrat och haft mig med bloggen nästan hela dagen men nu är jag nöjd =) hihi
Vad tycker ni??
Skriv gärna en kommentar ;)

Är helt slut i huvudet nu. Men nu är det snart dags att redigera bilderna från igår hihi där är en hel del så det kommer ta tid. Som jag sa innan, så skulle det bli ett jävla svineri idag, efter att ha varit och hämtat min bil hos Helena och Mattias så handlade jag en kanel giffel påse mums...=) Men tro mig det är inte allt... har sådan ångest nu..fan va jag ätit idag..

Imorgon börjar min deff =) 
Ska äta sunt och träna mycket nu innan thailand =) och även efter bör tillägas.
Ska skriva ner allt om min styrketräningen, konditionsträning och jag ska även försöka börja så smått och boxas på säcken igen =)

Nä nu ska jag göra annat än att bara sitta här
Ha det gött allihopa!
2009-01-01 @ 23:13:36 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0