Sista dagen...

Jaha då är det tisdag idag och jobb imorn... tiden går för fort =(
Har verkligen varit skönt att vara ledig...kände verkligen att jag behövt det!
Var så mycket jobb innan jul och i mellan dagarna så då behöver kroppen varva ner.

Idag har jag gjort en massa saker =) Jag har tagit ut Zias hårförlängning, efter det åkte jag hem till lille mämmi och hämta borrmaskinen och ett vattepass. På hem vägen passa jag på att handla hem lite saker jag glömde sist ja var i affären. När jag kom hem satt jag igång hihi. Borrade upp hyllan, satt i spotlights och borrade även upp tidningsstället. Blev jättemysig fin hörna =) Fredrik är fortfarnade sjuk och ligger mest och sover så får ju roa mig med nått =)
Han tyckte också det blev jättefint!
Kvällens meny blir chill i soffan, jobb imorn så får gå och lägga mig i tid.

Är vilodag idag från träningen.

Tack och Hej

 
2009-01-06 @ 20:07:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0