Söndag....

Efter gårdagens krängande kan jag vara helt ärlig och säga att jag har haft sådan jävla ångest!! Så mycket jag åt!
Fy fan, jag var ju fortfarnade mätt när jag vakna imorse haha.
Nä, det blev bara att sätta på sig träningskläderna och sticka ner till gymmet.
Körde 1h förbränning kändes skönt!!!!!!!!!!
Åt nyttig frukost och fortsatt dagen med det. Känns bra!
Ska bli intressant att se hur det ser ut på fredag med måttband och våg nu när jag kört med EN ätardag.

Vi har varit på kalas hos Fredriks lilla syster idag, hon fyllde 10år. Vi åt middag där och efterrätt.
Vi kom hem för en stund sen, plockade upp Daniel på vägen från Trelleborg och var inom willys och handla hem lite mat.
Vi ska snart se en film, vet inte vilken det blir ännu håller på att bränna ut några nu.

Ha en trevllig kväll allihopa.

6 dagars jobb i rad väntar... imorgon börjar det! Sista helgen att jobba innan Thailand!!!!

2009-01-25 @ 20:11:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad!!! Se min blogg.

2009-01-25 @ 21:59:06
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad!!! Se min blogg.

2009-01-25 @ 22:00:29
URL: http://sandla.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0