Söndag och jag är ledig :o)

Vad gör jag en ledig dag......

Jag vaknade strax innan halv tio, gick upp tog på min träningskläderna och powerwalka i  52 min, det blev 5.6 km så är rätt lagom. När jag kom hem drack jag protein och åt ett päron.
Sedan lindade jag mina händer och satt på boxningshandskarna och började slå på säcken.  Fy fan va trött jag var efter 30 min puh.. kände mig som spaghetti i hela kroppen haha.

Nu har jag nyss ätit frukost ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, vi ska till Fredriks mamma i eftermiddag och äta middag och kolla Man United weeiii :o)

Ha en mysig söndag för det ska jag ha!!

Världens bästa lag, vilket är det???!!!!

2009-01-11 @ 12:38:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0