Söndag veckans första lediga dag :)

Knaprade alvedon och halstabletter igår så idag mår jag mycket bätte.
Var ute och gick en lite runda imorse på 35 min, tänkte det kan vara lagom i och med jag kände mig kass igår och i fredags. Har sjungit lite karaoke för en stund sen..är så kul.. Har haft karaokemixer hemma sedan jag var sex år gammal så det med sången har följt med mig sedan dess :o) Kopplar av på något sätt när jag sjunger. Finns inget bättre än att sjunga sina favorít låtar och att öva på nya :)

Nu ska jag nog sätta igång en Disney film ;o) The Aristocats. Jag började för ett tag sedan att samla på Disneyfilmer och börjar få en hel del nu  =). Vill tilläga... inte dom nya disney filmerna utan dom gamla hederliga som te.x The Aristocats, Robin Hood, 101 dalmatinerna osv... =)


Bye bye
see you soon!

2009-01-18 @ 13:10:18 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0