Sovmorgon...

Idag började jag inte förrän kl 10 kan ju låta skönt men jobbar till kl 19 då så vet inte omja tycker att det är så skönt.
Jag hade hellre jobbat 7-16 :o) perfekta tider :)
Har haft att göra idag på jobb så det är skoj då går tiden fortare också + att jag fick 100:- i dricks av en kund weeii ;o)

När jag kom hem hade jag fått en avi på en hemlis så hämtade den.
Sedan lagade jag och Fredrik mat tillsammans för en gångs skull. Brukar alltid vara jag som lagar annars men är inte kul att alltid göra det så Vi åt tacos, inte så avancerat hehe men jävligt gott:)
Hur kvällen ser ut vet ja inte ännu... klockan är snart kvart i nio så blir nog lugnt. Blir vilodag ikväll, ingen träning har utförst än iaf

Hej så länge
2009-01-14 @ 20:48:15 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0