Svårt...

Nu när man ska hålla sig och äta sunt och träna är det svårt att inte bli sugen på något...hmm man tänker det är lördag..nått litet gott hade inte suttit fel...va gör man... JO en smoothies mums med massa goda frukter i.
Ni som känner mig vet att jag tränat väligt hårt innan och tänkt mycket på kosten...blev skadad i knäet i feb förra året så det stoppa min träning helt och hållet... operation, rehab och sen kortisonspruta med bedövning. Tar lång tid att återhämta sig. Men nu känns det bra igen i mitt knä och hoppas på att ja ska kunna träna lika hårt igen snart.
Börjar sakta men säkert =)

Nä nu ska jag lämna bloggen för idag...
Blir en lugn hemma kväll ikväll...ligga i soffan och mysa med min älskling,  var länge sen nu =)


Ha det gött

Kram
2009-01-03 @ 21:40:06 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0