Tisdag

Imorse var jag lite piggare =) blev gymmet kl 7. Dagen på jobb har varit bra. Haft mycket att göra så att dagen bara rusade iväg. När ja kom hem åt jag lite mat och sedan stack jag ner och handla sådan nuturdiet.


Jag har aldrig ens smakat detta, men hört massor av folk som tycker det är värt att prova plus att dom gått ner i vikt av det. Någon som provat??? Bra eller dålig? Värt det eller ej??

Så hade tänkt testa i 7 dagar innan Thailand. Men kommer tyvärr inte bli 7 dagar i streck utan först 4 dagar sedan uppehåll 2 sedan 3 dagar till. Så får vi se om det är effektivt eller inte :o)

Båda mina föräldrar fyller år innan vi åker och vi ska på 2 fester dagarna efter varandra så är därför. Tror inte dom hade uppskatta att jag kom med en pulver drink som middag på festen haha.

Ikväll har vi varit hos Theresa och Fredrik. Var trevligt , har inte träffat dom på sjukt länge så vi hade en del att prata om och sedan såg vi en film Pineapple express tror jag det hette. Helt värdelös film tycker jag iaf, visst den hade roliga stunder men för det mesta riktigt dryg.

Nä nu ska jag sova
Natti  Natti
2009-01-28 @ 00:27:00 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0