Torsdag...

Torsdag och bara 2 dagar kvar sen är jag ledig 2 dagar weeiii!!!!!
Dagen har varit bra, haft mycket färgningar idag så det har varit skoj. Att få använda sin kreativitet är aldrig helt fel hihi.
Åt lunch med Malin och Madde idag mycket trevligt, vill tilläga Alexander var också med så klart:o) Han har blivit så stor och mer och mer lik sin mor ;o) hihi. Bröd gillar han också haha =)

När jag kom hem så kom Mackan en kompis till Fredrik. Mycket trevlig grabb =) Gjorde han lite fin i håret.
Gick sedan ner och träna på gymmet, skulle egentligen varit min vilodag idag men, fan det kröp i kroppen på mig, har tränat 6 dagar denna veckan men det känns jävligt skönt!! Passade även på att sola när jag var nere på gymmet, är så grymt vit nu ser ju fan ut som ett lik så måste få lite färg nu när det blir lite fester framöver.

Efter gymmet stack jag och Fredrik ner och handla ägg, hittade igår på en fitness blogg ett pannkaksrecept som är väligt väligt nyttigt och MYCKET bra efter träning tro mig eller ej. Ska lägga upp receptet sen=)
Pannkakorna blev sjukt goda, godare än vanligt tyckte jag hihi så dom blir det fler av ;o)

Ha en fortsatt bra Torsdags kväll =)

2009-01-29 @ 23:42:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0