Tredje veckan nu...det går bra nu...

Då var det dags för veckans höjdpunkt! Har vägt mig och mätt mig idag...jag är glad över mina resultat.
Träningen har gått riktigt bra i veckan, har ökat i vikter på gymmet...kört lite intensivare på förbränningen och det känns bra. Träningen på topp alltså!

Ska fortsätta samma race nästa veckan men... pratade med en kostrådgivare i veckan och EN ätardag i veckan är inte helt fel!
Jag har hållit mig väldigt strikt i 3 veckor nu och fått dom resultat jag fått och är nöjd men man vill ju alltid testa andra saker och bli ännu bättre och få ännu bättre resultat. Jag är aldrig 100% nöjd!!!

Som kostrådgivaren sa..."På vissa stanna förbränningen upp om man äter för lite och inte fyller på kroppen men kolhydrater, fetter, proteiner osv..."

Så jag fundrar på att ha en ätardag nu i veckan och se vad jag får för resultat då.
Bättre? 
Sämre?
Ingen skillnad? 

När jag säger ätardag innebär det inte att jag ska äta massa godis, chips, hamburgare, pizza osv... för vadet pågår ju fortfarande enda fram till den 1 juni! Men jag menar att jag kanske äter mer och lite annorlunda än en vanlig dag.
Som exempel något onyttigare bröd till frukost, kött med någon god sås till som inte är så kcalsnålt.



Mina resultat:


Frukost:  F.havregrynsgröt
Kanel, äpple , glutamin, omega 3, Te, ½ l vatten

Middag: Bakpotatis
Med Sallad och kycklingfilé
Kcal snål vitlöks dressing
½ l vatten

Kvällsmat: F.havregrynsgröt
Kanel, äpple
Te
Mellanmål: Finn Chrips + päron och Te

(Varit dålig på mellanmål idag, haft mycket att göra)

Veckan 2:
Vikt -0.8 kg                                            Totalt: - 3.7kg

Mättning:
Vad: - 0,5 cm                                        Totalt: - 1.5 cm
Knä: - 0 cm                                           Totalt: - 1 cm
Lår: - 0.5 cm                                         Totalt: - 4.5 cm
Höft: - 0.5cm                                         Totalt: - 6 cm
Mage ( under naveln) - 0.5cm           Totalt: - 3.5 cm
Mage ( övanför naveln)  - 1.5 cm      Totalt: - 5.5 cm
Arm: - 0cm                                            Totalt: - 1.5  cm

2009-01-23 @ 20:27:02 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0