Två veckor har nu gått...

Då var vi inne på andra veckan... Mätte mig och vägde mig imorse...blev ganska förvånad på vågen men trodde jag skulle ha minska mer på måtten...så det var ju både positivit och negativt..
Träningen har gått rätt bra i veckan..kunde kanske kört lite mer förbränning om ja tänker efter nu i efterhand och kosten har varit helt okej.. kanske ätit lite för mycket kolhydrater o så men men det blir bättre,

Tog även vilodag idag...i och med att jag inte mår så bra.

Frukost: Friskis bulle med lite smör, rökt skinka och paprika och en kopp Te
Lunch: Havregrynsgröt, kanel, äpple, päron och en morot
Middag: Kycklingfilé 
Skivad potatis i ugnen 
Sweet chili sås 
Broccoli
Hemma gjort vitlöksbröd ( Fullkorns bröd, med smör och vitklök) 

Fredags gott ;o) 
½ burk kesella
½ påse hoilday dipa
Morötter och gurka

Veckan 2:
Vikt -1,1 kg                                       Totalt: - 2.9kg

Mättning:
Vad: - 0,5 cm                                   Totalt: - 1 cm
Knä: - 0.5 cm                                  Totalt: - 1 cm
Lår: - 1 cm                                       Totalt: - 4 cm
Höft: - 0 cm                                      Totalt: - 5.5 cm
Mage ( under naveln) - 1cm         Totalt: - 3 cm
Mage ( övanför naveln)  - 1 cm    Totalt: - 4 cm
Arm: - 0.5cm                                   Totalt: - 1.5  cm






2009-01-16 @ 21:29:20 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0