Vem gillar Måndagar????!!!!

INTE JAG!!!!!

Fan va trött jag var imorse. Vaknade till när Fredrik gått upp, tror klockan var strax över sex. Kände mig rätt pigg då men tänkte "vad ska jag göra upp nu, ska ju träna ikväll" så jag vände mig om och somna om. Det skulle jag aldrig gjort!
Kom ju knappt upp ur sängen sen..gick upp typ kvart i åtta och det är sent!! Gick in i duschen somna nästan där ju.
Usch och detta har suttit i sig hela dagen. Dagen har gått så långsamt, iallafall förmiddagen. Tiden gick lite fortare när Alda kom klockan två =).
Jag fick för tidig födelsedagspresent av Alda idag hihi.. En jättefin skinnjack, den satt super snyggt också =)
Tack ännu en gång snäckan!!!!!


När ja kom hem från jobb åt ja lite och efter det cyklade jag ner till gymmet, var jävligt trött men inget kan stoppa mig nu =)
Körde ett bra pass styrka och förbränning efteråt och tro det elller ej, jag blev piggare :o). Så nu e ja mest trött i kroppen men inte i huvudet hihi.

Nä nu ska ja fxa lite här

Kramelikram
2009-01-26 @ 23:16:57 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0