Vilken dag...

Idag var annat än i onsdags. Har haft mycket att göra idag. Kom hem för en stund sen från jobb och är helt slut.
Redan kl åtta träffade upp Malin imorse på frisör expo också handla jag folie så att jag kan göra slingor. Sedan åt vi frukost på jobb. Då blev det en friskis bull och skinka, vilken skillnad det är att äta typ bulle, bröd eller dylikt man blir fan hungrig igen efter en timme det är annat än att äta gröt då är man ju mätt halva dagen. Sedan var jag och åt lunch med Malin och Helena mycket trevligt tyckte jag :o)
Eftermiddagen blev streeeeeeeesssssssssssss fy var helt slut efteråt.
Men nu ikväll blir bara lugnt med en film framför soffan! Ska jobba imorgon så får vara pigg då.¨
Jag ska promenera till jobb imorgon är ca 4.6 km så det är en lagom runda, så duschar jag där och äter frukost (ska ta med havregryn i en liten burk hehe ;p)

Ha en mysig fredags kväll för det ska jag ha!

Tjingeling
2009-01-09 @ 18:56:35 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0