Vilken dag...jisses...

Var på gymmet imorse och körde cross 30min sen så kom ja hem gjorde mig iordning i lugn och ro  åt frukost och hela den biten. Kom till jobb strax innan tio... och då börja kaoset ...
Anna var sjuk så vi fick ringa alla hennes kunder och sen flytta över dom på oss andra..och sen ringde andra kunder undertiden och boka tid och klydda med sina tider...det ringde så sjukt mycket så jag började inte med min 10 kund förrän 17min över.. Tack och lov tog hon inte illa upp och förstod vår situation.
Dagen var fullproppade med kunder...så min lunch fick bli 15.30. Men var rätt skönt med tanke på att jag jobbade till kl sju.
När jag kom hem satt jag på mig träningskläder åt 2 morötter och stack ner till gymmet.
Gick jävligt bra på gymmet, känns som en bra vecka..
När jag kom hem från gymmet åt jag lite för att återhämta mig eftrer passet och sedan lagade jag spaghetti och köttfärssås =)

Ska skriva klart bloggen nu sen ska jag lägga mig i soffan och bara koppla av...

Bye bye
2009-01-21 @ 22:25:15 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0