Vill inte må så här...

Vaknade kl 3 inatt och sedan tog den 1,5h timme innan ja somna om =( Mår inte alls bra...hade nog feber igår och haft det idag på jobb också, halsen gör ont och känner mig så hängig.
När kl ringde imorse ville jag inte gå upp =( men var illa tvungen..Jobbade till kl 13 sen hem och sov jag 1,5 - 2 timmar. Sedan åkte vi iväg och handla kinamat och nyss ätit det. Känner mig helt lealös i kroppen...fryser gör jag oxå ;o( ....usch så negativ jag låten...sorry att jag bara sitter här och beklagar mig.

Orkar inte skriva mer nu... kommer uppdatera kost och träning imorn..orkar inte idag..

Ha en mysig lördagskväll.

Hej svej

2009-01-17 @ 16:55:08 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0