Andra semesterdagen

Idag har jag gjort en massa saker.
Dagen började med en härlig powerwalk/jogging runda. När jag kom hem packade jag ihop lite saker och körde hem till min lille mämmi. Jag duscha och gjorde mig iordning och åt en god frukost. En smoothies som innehöll vaniljprotein,frysta osockrade jordgubbar och blåbär =) mums. Sedan blev det en dinkel bulle med rökt skinka.

Har varit runt lite överrallt idag på massa ärenden. Hornbach för att köpa ramar till våra underbart fina tavlor vi köpte i thailand. Sedan blev det en sväng om Media market och en lite söt barn klädesaffär. Vi skulle bara titta men det är så svårt att bara titta när man har en liten tös i familjen på 3 veckor =)

Men idag köpte jag en stl större än igår så att hon har något att växa i och en söt liten mösa till...hihi

Sedan var vi en sväng om en bilfirma och kolla på bilar, ska provköra en golf i nästa vecka. Hoppas den är fin och att jag gillar den. Den ska givetvis bara bra också ;o) Känner mig så låst utan bil.

Sedan körde vi inom Maxi på hemvägen. När vi kom hem till mämmi igen åt vi lite lunch. Sedan körde jag hem.
Hann inte vara hemma många minuter för sen var det dags att fixa mina naglar =) ÄNTLIGEN!

När ja kom hem blev det att klippa M och efter det gjorde jag Köttfärssås. Mums blev riktigt god.

Kvällen för min del blir bara en slappe kväll med en film. En intensiv dag för att ha semester tycker jag haha. Man vill ju inte känna sig rastlös hehe.
2009-07-28 @ 20:41:14 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0