En mycket trevlig kväll med tjejerna

Allt började med en matbit på Moosehead. Jag och Alda åt där. Sedan träffade vi upp Louise på centralen =)
Vi åkte till österport som ja tror det heter på svenska sedan var det bara att följa strömen.
Vi kom in till parken och då var det bara att börja tränga sig framåt. Vi fick helt okej platser.
Vad tyckte jag nu om allt?
Jo, Djn ( Dj Havava Brown) Sjuk grym!!!! Lägger upp ett klipp längre ner.

Sedan kommer vi till själva huvudpunkten...Brittan!
Jag tyckte hon var bra, lite sådär att hon inte sjöng live men det visste jag i och för sig redan innan. Sedan var det lite för mycket circus teater i början men annars ja hon är en duktig dansar och allt det dära. Hon Får 7 kanske 8 pluppar av 10 möjliga.
Lite bilder från kvällen 


Dj Havana Brown:




Lite jobbigt när jag kom hem då piggnade jag till och satt mig lite vid datorn, hmm tittade nyss på klockan snart tre dags att sova. Natti Natti
2009-07-12 @ 02:43:43 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0