Fast vid tvn...

Ikväll har jag stuttit fast framför tvn. Som ni alla vet hade  tv4 till minne av Michael Jackson. Jag såg nästan hela ceremonin sedan även delar av showen dom visa med honom efteråt.
Jag säger det igen och kommer säkert säga det flera gånger till HAN ÄR BÄST!!!!

Jag kände verkligen hur ont det gjorde inom mig när jag såg Michaels famlij så ledsna och vi ska inte tala om när hans dotter skulle hålla ett lite tal då var tvårna nära att komma. Jisses...eller ja, jag får väl erkänna att där kom en droppe ner från min kind. Vet jag är känslig men fy, stackars barn. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag förlora någon av mina föräldrar!


R.I.P Micheal Jackson.






2009-07-08 @ 00:24:43 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0