Finland

Vi satt i bilen på väg till lille mämmi imorse. Efter att ha hämtat upp henne körde vi till Svågertorp.
Tog tåget över till Kastrup och när vi kom fram fick jag reda på vart vi skulle åka =) Finland. Så nu sitter jag på hotellrummet mitt i centrala Helsingfors och bloggar

Vi kom hit vid ett tiden. Vi gick och tittade lite i affärer, åt lite lunch och lite sånt. Kollade läget liksom.
Sedan blev det en stunds vila. Efter det så gjorde vi oss i ordning och gick ännu mer och titta runt. Här är enormt stort känns som allt är centrum.
Nu ikväll har vi ätit på en mexikansk resturang och sedan gick vi en runda.

En annan sak som vi blev förvånade över är att här är väldigt dyrt. I en liten minimarket kostar en 1,5l cola light 50 svenska kronor och i minibaren på hotellet kostar 33cl cola light 48 svenska kronor haha helt sanslöst. Vart är Sverige på väg? Jag säger bara det vi skulle gått med och haft Euro!
2009-07-03 @ 22:57:28 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0