Helg =)

Nu är min arbetsvecka slut =) riktigt härligt faktiskt! Ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska titta lite scrubs och lite sånt. Är rätt trött efter denna arbetsveckan. Jag har haft mycket att göra. Imorn blir det först träning på morgonen sen ska jag hem om min mammas vänninna och sen ut och kolla på bilar =)

Jag är sugen på en Peugeot 206 cc helst hade jag velat ha den på bilden men den blir svår att få tag i så antingen en silvrig, svart, röd eller grön =)
2009-07-17 @ 19:50:15 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Coolaste! Det står sandra på den. haha =D.

bra smak dääär. :)

2009-07-18 @ 17:26:20
URL: http://sandla.blogg.se/
Postat av: Alexander

usch ! vill du ha en bil som bara ska stå i ett garage och se söt ut så e det rätt val. har själv hafft en 206a gti.. men gillar man att stå på motorvägen med konstiga el fel och en växellåda som käns som ett gummiband effter 2mil så e det en trevlig bil.. + att den brann i styrboxen när jag va och handlade i 5 min :( men det e en söt bil de håller jag med om ;)

2009-10-13 @ 21:44:36



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0