Jag blir så trött..

Alltså dagens sjukvård!!!!!! Fredrik har varit sjuk i mer än 1,5 vecka nu. Han har ringt vårdcentralen 3 gånger men inte fått någon hjälp, åkt till jourcentralen där dom inte gjorde ett skit! Imorse blev han sämre igen så att han ringde vårdcentralen IGEN! Han fick dra historien ännu en gång och för en gångs skull tog hon det på allvar och var orolig för att han kan fått svininfluensan! Äntligen var där någon som lyssna!!!!  Både jag och Fredrik har sagt att där är något som är fel redan från början men ingen har lyssnat men nu, fjärde gången då lyssnar dom. Han fick en tid direkt på förmiddagen och vad visade resultatet, Inga svin bakterier var där MEN han har halsfluss!!!

Jag blir så arg på våran sjuktvård. Varför inte ta in honom direkt och kolla upp vad det som är fel. SUCK!!!

Nu hoppas jag bara han frisknar till så fort så möjligt och äter pencilin nu så snart är han frisk igen =)


Synd om min lille going ju!
2009-07-17 @ 18:42:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0