Liseberg!!!

Lite uppdatering från igår:
Vi åkte mot kungsbacka till Freeport.
  
Jag hittade inte jättemycket saker där men ändå lite smått och gott  =)
Jag handlat det par riktigt snygga nike skor, ett par mjukis ¾ byxor, en ram, termos och present snörre. Sedan köpte jag och Fredrik en jättefin tavla.

   
Sedan körde vi vidare till Göteborg. Vi gick in på Liseberg köpte varsitt åkband, till och med Fredrik köpte ett. Sedan var det dags att sätta igång att åka. Vill tillägga att Fredrik är livrädd för karuseller, han har typ åkt en enda karusell innan, en om snurra mest och han har inte åkt sedan dess. Jag, Malin och Mange gjorde ju allt för att han skulle åka Balder och vi lyckades hihi. Han ställde sig i kön med oss och efter 1 timmes väntan i kön var det vår tur. Trodde aldrig vi skulle få upp honom i den, jag menar Nordens strösta berg- och dalbana i trä åkte han. Drygt 2 minuter som det tar att fördas den 1070 meter kånga banan befunnit sig 36 meter över marken, fördas i 90km/h, kastats ner för ett 70 graders stup samt utsatts för negativi G-krafter inte mindre än ett tiotal gånger. Riktigt stöddigt av Fredrik, jag är imponerad.
Vad tyckte han nu om detta. Jo så här:
 hihi.

   
   köpte en söt liten sparanka på liseberg =)

fler bilder finns upp på PIXBOX

Ps: En riktigt lyckad dag. Vi hade så så så roligt!!

2009-07-31 @ 01:22:18 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: alda

hahahahahahhha...fredrik ser livrädd ut samtidigt som han ser ut att skita på sig vilken sekund som helst :D ASG!!! saknar dig vännen :) Love you. Puss

2009-07-31 @ 13:24:50
URL: http://aldacindrak.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0