Lördag - lite uppdateing från Helsingfors

Idag har det varit en mysig dag. Först sov vi ut riktigt enda till klockan var nio hehe. Sedan gjorde vi oss klara och gick ner och åt hotell frukosten vid 10 tiden. Vi kom lite sent för att mycket var slut och dom börja plocka undan redan halv elva när dom stängde elva. Så imorn blir det att gå ner lite tidigare.

Idag har det varit ganska bra väder dock inte så varmt som hemma fick jag höra. Här har varit sol sen moln sen sol och sen moln. Kan gissa att här varit mellan 19-22 grader nånting så det har inte varit nått standväder, blåste lite också.
Vi har gått mycket idag tror vi gått runt och utforskat Helsingfors i 4-5 timmar. Jag har även köpt ett par jeans shorts och ett jätesnyggt linne till =)
Vi kollade exakta valutan imorse och det med cola lighten jag skrev igår, 50kr.. det var 55kr för 1,5l haha.

Nu har vi precis kommit tillbaka på hotellet. Vi har nyss varit och ätit på en jättemysig restaurang, Manhattan steak house hette den. Vi åt Ryggbiff mums =) När vi satt där och åt började regna riktigt mycket och det var riktig kallt när vi gick tillbaka till hotellet.

Tjingeling
2009-07-04 @ 21:14:26 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0