Mysig dag i trelleborg

Dagen började med ett träningspass. Sedan blev det en tur till Limhamn och lämna Aldas blomma som jag passat hehe. Efter vi lämnat den åkte vi inom Stadium på svågertorp. Jag hittade ett par nya löparskor. Jag letet väldigt länge efter ett par som ska passa och vara sköna. Nu har jag haft riktigt tur med skor på sistone. 4 par på 1 vecka =)


Däretfer körde vi vidare ner till Trelleborg till Fredrik bror. Fick träffa söta lilla Iza igen :o). Några släktningar skulle komma så vi var också bjudna. Vi åt kycklingsallad och satt och prata sedan blev det en god kopp te. Lekte lite med Nils gjorde jag också vi byggde lego torn. Sedan höll jag ju Iza så klart hihi.


När vi stod ute i bilen på väg hem så frågade Lizen och Andreas om jag och Fredrik vill vara Gudföräldrar till Iza. Jag kan vara helt ärlig och säga att jag blev lite chockad. Visst att Fredrik ska vara det i och med det är hans brorsdotter, men jag, jag har ju ingen knytning till dom så. Men jag blev jätteglad att dom fråga. Är mer än gärna det till henne. Hon är så ortoligt söt denna flicka.

2009-07-31 @ 20:36:34 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0