Onsdag

Onsdag idag, dagarna går undan. Har jobbat 9-18 idag haft massor att göra på jobb så dagen gick väldigt fort.
Efter jobb hämtade jag upp Fredrik, sedan mämmi och Janne sen åkte vi till Farmor och Mårten. Han fyller nämligen 70 år idag så vi var där på hans uppvaktning. Ja och det var väl helt okej, så som släktkalas brukar vara, är inte jätteglad och gå på sånt eller ha kalas själv för den delen. Ja menar sitta där och va så social och trevlig med folk man nästan aldrig träffar. Dö drygt tycker jag. Hehe jag men sånt e livet. Var trevligt att träffa Farmor och Mårten iallafall.

Nu ska jag gå och nanna kudden..john blund väntar på mig...
2009-07-01 @ 22:59:41 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0