SHOOOOPPPING!!!!

 Ja det har blivit en hel del shopping idag hehe. Var först i stan med Sandra. Tog en lunch på caféet på Gallerian. Jag åt en kyckling sallad. Sedan blev det Make up store, Hansa, Triangel och smycke affärer =)









Lite av mina köp idag:

En liten present från mig till lilla Iza 3 veckor gammal (Fredriks brorsdotter)


Fick en söt liten present låda till =)


Till mig =) Mina efterlängtade tygskor =) hihi letat efter dom sen i Maj. Sjukt svårt att hitta stl 35.


Eyeprimer och en skugga är aldrig fel =)


Sedan har jag och Fredrik köpt en födelsedagspresent till Mr A för det är snart hans födelseda =)
2009-07-27 @ 20:33:19 Shopping/Mode Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för idag gumman! va verkligen super kul och mysigt

2009-07-27 @ 21:21:42
Postat av: Isabelle

Har också extremt svårt att hitta skor i strlk 35, tokig på att de typ aldrig har det. Ha de gott

2009-07-28 @ 17:50:04



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0