Slö idag

Vi kom hem vi ett tiden igår natt. Blev typ bara att borsta tänderna sedan deckade ja direkt.
Sov rätt länge idag, dagen igår tog hårt på en. Upp tidigt och sedan vara igång hela dagen och gå runt och så.
Vi har i prinsip varit hos Fredriks bror hela dagen. Det var första gången jag träffade Iza. Så himla söt hon var och otroligt snäll. Jag höll henne nästan i två timmar och hon somnade i min famn. Andreas och Lizen blev jätteglad för kläderna=)

 

Jag fixade även till Lizens och Nils hår.
Före:

Efter:
 Riktig cooling

På vägen hem körde vi in om Malin och Mange för att hämta en 37 tums Lcd platt tv jag köpt av dom med dvd och surround system. Dom har ganska stort avstång från soffan till tvn så dom har köpt en större.
Hem med den koppla in den och fixa till lite. Sedan kom Malin och Mange till oss så tittade vi på baksmällan min tredje gång nu =)

ojoj klockan är alldelse för mkt nu.
Natti Natti
2009-07-31 @ 01:46:15 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0