Sommar, sommar och sol =)

Jisses vad varmt det är idag..men man ska inte klaga =) Jag gillar det! morse tvingade jag mig upp ur sängen tog på mina träningskläder och stack ner till gymmet =)

Sen hem göra sig i ordning och åka till jobb. Jag har haft fullt hrla dagen och just nu har jag en liten lucka för att jag blev lite tidigare klar med min kund. Nu när det är så fint väder kan manju inte låta bli att gå ut på lunchen och av någon anledning så har jag slinkit in på lindex två dagar i rad nu hihi. Hittade massor av bra saker.

Dessa två dagar har jag köpt:
2 st Shorts ( ett par rosa och ett par svarta)
1 st svart behå
2 st linne (grönt och lila)
1 st kjol svart
1 st Tunnika/klänning (vet inte riktigt vad det är) hehe
1 st Rosa kofta
1st vit bolero (men den ska jag ge bort i present)
Men allt detta kosta under 900:- Riktigt kul med rea =)

Ha en fortsatt bra dag så  återkommer jag ikväll för då har jag massor att berätta
2009-07-02 @ 15:45:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0