Måndag och första riktiga semesterdagen!!!

Pga internet krångel så har jag inte kunnat uppdatera bloggen så jag beklagar detta. Hoppas ni blogg läsare kan förlåta mig


Lördags info:
Jobba som en galning sista dagen på jobb innan semester. Jobbade från klockan var 9-13 och under dessa 4 timmar hade jag 7 klippningar och en färgning. Det kallar jag effektivt arbete hehe.
När ja kom hem blev det lite lunch och en vilostund.

Vid åtta tiden kom Alda. Vi satt här hemma och drack lite drinkar, snacka lite och sjöng karaoke. Vi hade så roligt. Jag har saknat henne så så så mycket! Hon har varit bortrest på hennes semester så vi har inte träffats på jättelänge så vi hade mycket att ta igen =)
Sedan tog vi taxi till Lilla torg och gick vi in till Fridays och träffade Lousie och Kajsa, Sandra kom även lite senare =)
Vi satt där ett bra tag drack lite drinkar och dansa lite. Man fick även ballonger med helium i och det var första gången jag testa det.... haha så jävla ball att dra in det och sen pratat hihi. Man fick sig många goda skratt. Det var första gången jag var på Fridays och jag tyckte det var ett riktigt bra ställe. Verkligen ett lyft för Malmö. Sedan vid 2  tiden stack jag och Alda vidare till Etagé. Etagé var inte lika roligt med lite dans blev det ändå sedan hem och nanna kudden.

Lite bilder från lördagen:

   

   

Bild:
1: Madde drinken, farligt god den.
2: Jag och Alda, glada att se varandra igen.
3: En ny Madeleine drink som skapades denna kväll.
4: Alda i full gång med sång och dansa.
5: Robins goda drink på Fridays.
6: Alda och Lousie full med helium =)


Söndag: Jag tog det väldigt lugnt hela dagen. Sov ut riktigt ordentliget sen städade jag lite och sen sov igen hehe, verkligen en slappe söndag. På kvällen blev det Kina mat och Scrubs =)


Måndag:
Då var det första semesterdagen idag och den började med att klockan åtta imorse var jag hemma hos en vän och fixa lite slingor på henne. Sedan nu har jag kommit hem fixat lite och snart ska jag upp till stan och träffa Sandra. Det blir lite lunch där och liten titt i affärer =)

Mer om dagen får ni höra om senare

Hejpåådiig

2009-07-27 @ 10:48:19 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0